
آدرس پستی دبیرخانه
مشهد، توس 71 ، مجتمع عالی مقام، واحد 11
صفحه رسمی همایش در اینستاگرام

ارتباط سریع
09050244532



به اطلاع کلیه کارمندان دولت، فرهنگیان و معلمان عزیز می رساند که گواهینامه های این همایش تاثیر مستقیم در ارزیابی و رتبه بندی شما خواهد داشت.
توجه ............. توجه
با توجه به استقبال پژوهشگران عزیز، به اطلاع میرساند که
نتیجه داوری مقالات تا 48 ساعت مشخص می شود.
برای نتیجه داوری مقالات به پنل کاربری خود در سایت همایش یا ایمیلی که در سایت ثبت کردید، مراجعه کنید.
پژوهشگرانی که پس از تایید و پذیرش مقاله توسط دبیرخانه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند خدمات ذیل را دریافت خواهند کرد:
1) گواهینامه پذیرش مقاله همراه با هولوگرام و کد اصالت
2) ثبت مقاله در پایگاه های علمی و کنسرسیوم محتوای ملی
3) ارائه و انتشار مقاله در پایگاه علمی سیویلیکا (بزرگترین بانک مقالات فارسی جهان)
4) کتاب الکترونیک مجموعه کلیه مقالات همایش
5) کارت هدیه جهت دانلود رایگان مقالات از پایگاه علمی سیویلیکا
6) ارسال هدایای ویژه برای مقالات برتر و شفاهی
7) ارسال رایگان بسته از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول
8) ارسال مقالات برتر به ژورنال های معتبر داخلی و خارجی (ISI - ISC)
9) تخفیف تا 25% برای ثبت نام در دوره های بعدی همایش

پژوهشگران، دانشجویان و اساتید گرامی ...
ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت نوروز باستانی، احتراما به استحضار میرساند، با توجه تعطیلات اخیر و با احترام به درخواست های مکرر شما عزیزان و مصوبه جلسه اخیر شورای سیاستگذاری همایش، تاریخ برگزاری همایش تغییر کرد.
بر همین اساس مقرر شد همایش در پایان فروردین ماه 1400 برگزار شود.
تاریخ برگزاری همایش : سه شنبه - 31 فروردین ماه 1400
آخرین مهلت ارسال مقاله و ثبت نام نهایی : دوشنبه - 30 فروردین ماه 1400
لطفا مقالات خود را تا تاریخ اعلام شده ارسال کنید و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام نمایید. لازم به توضیح است تاریخ های فوق تغییر یا تمدید نخواهد شد.
***********************
پژوهشگرانی که نیاز به گواهینامه موقت مقالات خود دارند، درخواست خود را از طریق واتساپ و یا پیامک برای شماره 09050244532 ارسال نمایند و تا 24 ساعت بعد گواهینامه موقت مقالات برای ایشان ارسال خواهد شد.
دبیرخانه سومین همایش بین المللی تدبیر علوم مدیریتی،تربیتی،اجتماعی و روانشناسی
قابل توجه پژوهشگران محترم:
1) گواهینامه مقالات برای شرکت کنندگان حضوری و غیرحضوری یکسان است و تفاوتی ندارد.
2) آدرس محل برگزاری از طریق ایمیل و پیامک برای شرکت کنندگان حضوری ارسال خواهدشد.
3) مهلت ارسال مقاله و پرداخت هزینه ها تا ساعت 24 روز جمعه 13 فروردین ماه می باشد.
4) امکان پرداخت اینترنتی از طریق سایت همایش وجود ندارد. به یکی از روش های ذیل هزینه ثبت نام خود را پرداخت نمایید:
* مراجعه به يكي از شعب بانك قرض الحسنه رسالت در سرتاسر كشور و واريز بصورت نقدي
* مراجعه به يكي از دستگاه هاي خودپرداز بانكي متصل به شبكه شتاب و واريز بصورت كارت به كارت
* مراجعه به اينترنت بانك و واريز بصورت اينترنتي
* مراجعه به یکی از نرم افزارهای پرداخت اینترنتی مانند تاپ، آپ، پات، سکه و... و واريز بصورت اينترنتي
* شماره حساب : 6840349 / بانک قرض الحسنه رسالت / بنام سید حسام الدین ایوبی (دبیر اجرایی همایش)
* شماره کارت: 8416-6629-7210-5041 / بانک قرض الحسنه رسالت / بنام سید حسام الدین ایوبی (دبیر اجرایی همایش)
5) هزینه های ثبت نام به شرح ذیل است:
* دانشجویان برای مقاله اول 200.000 تومان و مقاله های بعدی 150.000 تومان
* سایر پژوهشگران برای مقاله اول 220.000 تومان و مقاله های بعدی 150.000 تومان
* گواهینامه عضویت در کمیته علمی به همراه CD مجموعه مقالات 50.000 تومان
* گواهینامه عضویت در کمیته داوران به همراه CD مجموعه مقالات 50.000 تومان
* گواهینامه حضور و شرکت در همایش به همراه CD مجموعه مقالات 50.000 تومان
* پژوهشگرانی که در دوره اول و دوم همایش شرکت کرده اند، هزینه مقاله اول و بیشتر هر کدام 150.000 تومان
6) بعد از پرداخت هزینه ها، تصویر فیش بانکی را حتما در پنل کاربری خود درسایت ثبت کنید.
7) تمامی اطلاعات خواسته شده را دقیق وارد کنید و از صحیح بودن آدرس پستی و کد پستی اطمینان پیدا کنید.
8) در هنگام ارسال مقاله، ارسال چکیده انگلیسی الزامی نیست.
9) هر گونه مشکل یا سوال خود را مستقیما با دبیر اجرایی (مهندس ایوبی) مطرح کنید.
(پاسخگویی 9 صبح تا 9 شب - تماس با شماره 09050244532)
به اطلاع شما میرساند ، کلیه مقالات پذیرفته شده همایش در دوره اول و دوره دوم طبق قرار داد منعقد شده فی مابین دبیرخانه همایش و پایگاه سیویلیکا (مرجع دانش) در این پایگاه منتشر شده است. برای مشاهده مقالات می توانید روی تصاویر ذیل کلیک کنید.
لازم به توضیح است که پایگاه سیویلیکا با دارا بودن بیش از یک میلیون مقاله بصورت پی دی اف، به عنوان بزرگترین و گسترده ترین بانک مقالات فارسی در جهان مطرح است. همچنین شما در این پایگاه میتوانید اطلاعاتی در مورد افراد برجسته علمی، مجلات و ژورنال ها و دانشگاه های ایرانی و خارجی دریافت کنید.
گفتنی است تمامی مقالات پذیرفته همایش در این پایگاه منتشر خواهند شد و همچنین 25 مقاله برتر همایش، در سه ژورنال معتبر و مورد تایید ISC منتشر و چاپ خواهد شد.
( آدرس صفحه اینستاگرام همایش 3st.mep2021 )
برای مشاهده مقالات روی پوستر همایش کلیک کنید
مجموعه مقالات نخستین همایش تدبیر علوم مدیریتی،تربیتی،اجتماعی و روانشناسی
مجموعه مقالات دومبن همایش تدبیر علوم مدیریتی،تربیتی،اجتماعی و روانشناسی
برای مشاهده مقالات روی پوستر همایش کلیک کنید
نو بهار است در آن کوش که خوشدل باشی
که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی
نوروز 1400 مبارک
بر طبق قرارداد منعقد شده فی ما بین دبیرخانه دائمی کنفرانس و پایگاه سیویلیکا (بزرگترین بانک مقالات کشور)، کلیه مقالات پذیرفته شده در این همایش که مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده باشند در پایگاه علمی سیویلیکا منتشر و نمایه خواهد شد و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
لینک کنفرانس در پایگاه سیویلیکا (کلیک کنید)
"همچنین 25 مقاله برتر همایش، در سه ژورنال معتبر و مورد تایید ISC منتشر و چاپ خواهد شد"
امکان صدور گواهینامه حضور، گواهینامه کمیته علمی و گواهینامه کمیته داوران برای تمامی ثبت نام کنندگان حضوری و غیرحضوری

1- پژوهشگرانی که در دوره اول این همایش شرکت کرده اند و مقاله آنان پذیرفته شده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده اند، شامل تخفیف ویژه با بیش از 25% می شوند و بجای پرداخت 200.000 تومان مقاله اول ، مبلغ 150.000 تومان پرداخت می کنند.
2- هیچ تفاوتی بین گواهینامه های افرادی که غیر حضوری ثبت نام کرده اند و افرادی که حضوری ثبت نام کرده اند وجود ندارد و تمامی گواهینامه های مقالات یکسان خواهد بود.
3- ثبت نام اولیه در سایت و ارسال مقاله رایگان می باشد و نیاز به پرداخت هزینه نیست.
4- افرادی که بیشتر از یک مقاله دارند، مقاله دوم و مقالات بعدی ایشان شامل تخفیف می شود و مبلغ 150.000 تومان بایستی پرداخت نمایند.
5- اصل گواهینامه ها و پک همایش بعد از برگزاری همایش از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول ارسال می گردد.
6- ثبت نام حضوری محدود می باشد.
7- لطفا آدرس پستی خود را دقیق ثبت کنید، در صورت بروز مشکل دبیرخانه هیچ مسئولیتی نخواهد داشت. (استان-شهرستان-خیابان اصلی-خیابان فرعی-کوچه-پلاک-طبقه-واحد) درج کدپستی الزامیست.
بر اساس مصوبه اخیر شورای سیاستگذاری کنفرانس، پژوهشگرانی که به هر دلیل امکان حضور و شرکت در کنفرانس را ندارند و نیاز به گواهینامه اصلی حضور و شرکت در کنفرانس دارند، این شرایط فراهم شده تا گواهینامه برای ایشان صادر و از طریق پست پیشتاز ارسال شود. همچنین شما می توانید درخواست خود را جهت گواهینامه عضویت در کمیته علمی و عضویت در کمیته داوران ثبت کنید و پس از صدور، از مزایای آن بهره مند شوید.
به اطلاع میرساند گواهینامه مقالات برای شرکت کنندگان حضوری و غیرحضوری یکسان است و گواهینامه های ایشان (بسته کامل کنفرانس) بصورت پست پیشتاز به آدرس ثبت شده توسط پژوهشگر، ارسال خواهد شد.
علوم انسانی به مدیریت جامعه و بهبود بخشی وضعیت جامعه ارتباط دارد و طبیعی است هر چقدر این علوم پیشرفت کنند جامعه وضعیت بهتری خواهد داشت. بدون اغراق مشکلات جامعه ما به وضعیت علوم انسانی و اجتماعی ما بازمیگردد زیرا نتوانسته راه حلی برای مشکلات امروز مانند مسائل اجتماعی، اخلاقی و اقتصادی ارائه دهند.
مهم ترین راه حل برای غلبه بر مشکلات پرداختن به تحقیقات و پژوهشها در زمینه علوم انسانی است، پژوهش ها در صورتی مثمر ثمر واقع می شود که واقع بینانه باشند و انتزاعی نباشند و به مشکلات اصلی که جامعه ما با آنها درگیر است، بپردازد.
درهر پژوهش در حوزه علوم انسانی اسلامی اگر فقط آرمانها لحاظ شوند و به واقعیتها توجه نشود تحقیقات شکل انتزاعی می گیرن ...
پژوهشگرانی که پس از تایید و پذیرش مقاله توسط دبیرخانه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند خدمات ذیل را دریافت خواهند کرد:
1) گواهینامه پذیرش مقاله همراه با هولوگرام و کد اصالت
2) اعطای گواهینامه عضویت افتخاری در کمیته علمی کنفرانس به مقالات برتر
3) ثبت مقاله در پایگاه های علمی و کنسرسیوم محتوای ملی
4) ارائه و انتشار مقاله در پایگاه علمی سیویلیکا
5) کتاب الکترونیک مجموعه تمامی مقالات همایش
6) کارت هدیه جهت دانلود رایگان مقالات از پایگاه علمی سیویلیکا
7) ارسال رایگان بسته از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول
8) ارسال مقالات برتر به ژورنال های معتبر داخلی و خارجی (ISI - ISC)
9) تخفیف ویژه ثبت نام برای پژوهشگرانی که در دوره اول یا دوم همایش شرکت کرده اند.

1- با توجه به محدودیت پذیرش مهمان و سالن همایش، ثبت نام حضوری پایان یافته و فقط امکان ثبت نام غیرحضوری وجود دارد. آدرس محل برگزاری از طریق ایمیل و پیامک برای شرکت کنندگان حضوری ارسال خواهدشد. گواهینامه شرکت کنندگان حضوری و غیر حضوری یکسان است.
2- تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز هزینه ها را در اسرع وقت انجام دهید تا در ساعات پایانی دچار مشکل نشوید.
3- تمامی اطلاعات خواسته شده را دقیق وارد کنید و از صحیح بودن آدرس پستی اطمینان پیدا کنید.
4- فیش واریزی خود را در پنل کاربری ثبت کنید. در صورت عدم تایید با شما تماس گرفته خواهد شد.در غیر این صورت نیاز به برقراری ارتباط نیست.
5- هر گونه مشکل یا سوال خود را مستقیما با دبیر اجرایی (مهندس ایوبی) مطرح کنید. (پاسخگویی 9 صبح تا 9 شب - تماس با شماره 09050244532)
احتراما به منظور استفاده از طیف وسیعی از نخبگان و پژوشگران و به جهت بررسی علمی دقیق مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش، بکارگیری 3 داور مرتبط با موضوع برای هر مقاله از سوی شورای سیاستگذاری همایش تصویب و به دبیرخانه همایش ابلاغ شده است.
لذا از کلیه اساتید و پژوهشگران دارای مدرک دکتری تخصصی PhD ، کارشناسی ارشد، سوابق درخشان علمی و پژوهشی که مایل به همکاری ...
نخستین همایش بین المللی علوم مدیریتی، تربیتی، اجتماعی و روانشناسی در افق ایران 1404 در فروردین ماه 1398 با حضور بیش از 200 تن از پژوهشگران و صاحب نظران این رشته در مشهد مقدس برگزار شد. مجموع مقالات ارسالی برای دبیرخانه این همایش 163 مقاله بود و این نشان از مقبولیت عمومی بیش دانشجویان، محققان و پژوهشگران دارد.
دومین همایش بین المللی علوم مدیریتی، تربیتی، اجتماعی و روانشناسی در افق ایران 1404 در اسفند ماه 1398 با حضور بیش از 230 نفر از پژوهشگران و صاحب نظران این رشته در تهران برگزار شد. مجموع مقالات ارسالی برای دبیرخانه این همایش 130 مقاله بود.
حال با توجه به استقبال دانشجویان، محققان، اساتید و پژوهشگران رشته های مدیریتی در گرایش های مختلف، رشته های روانشناسی و علوم تربیتی بر آن شدیم تا با همکاری و تعامل تلاشگران این عرصه و با حمایت سازمانها، ادارات، شرکت ها و مراکز علمی و اداری کشور؛
سومین دوره همایش بین المللی
علوم مدیریتی، تربیتی، اجتماعی و روانشناسی
را درروز یکشنبه 15 فروردین ماه سال 1400
در شهر مقدس مشهد
برگزار کنیم.
بر همین اساس از تمامی نخبگان، دانشجویان، اساتید و پژوهشگران عزیز دعوت میشود تا ما را در هر چه بهتر برگزار کردن این همایش یاری رسانند.
شما میتوانید به عنوان اعضای کمیته علمی، اعضای کمیته داوران و یا نویسنده مقاله با این همایش همکاری داشته باشید.
این همایش در رشته های ذیل پذیرای مقالات شما خواهد بود:
علوم مدیریتی (کلیه گرایش ها)
علوم فقه و حقوق (کلیه گرایش ها)
علوم تربیتی (کلیه گرایش ها)
علوم روانشناسی (کلیه گرایش ها)
علوم اجتماعی (کلیه گرایش ها)
علوم آموزشی (کلیه گرایش ها)
علوم انسانی (کلیه گرایش ها)
علوم دینی و الهی (کلیه گرایش ها)
علوم فرهنگی (کلیه گرایش ها)
علوم اسلامی (کلیه گرایش ها)
علوم اخلاقی (کلیه گرایش ها)
الهیات و معارف اسلامی (کلیه گرایش ها)
مطالعات و آسیب های فرهنگی و اجتماعی
و کلیه رشته های مرتبط
در پایان از مسیر سبزی که شما فرهیخته گرامی برای انتقال تجربیات و بررسی پژوهش ها و دستاوردهای علمی خود برای این همایش انتخاب کرده اید، سپاسگزاریم.
باتشکر
دبیرخانه همایش
قابل توجه پژوهشگران محترم:
1) گواهینامه مقالات برای شرکت کنندگان حضوری و غیرحضوری یکسان است و تفاوتی ندارد.
2) آدرس محل برگزاری از طریق ایمیل و پیامک برای شرکت کنندگان حضوری ارسال خواهدشد.
3) مهلت ارسال مقاله و پرداخت هزینه ها تا ساعت 24 روز جمعه 13 فروردین ماه می باشد.
4) امکان پرداخت اینترنتی از طریق سایت همایش وجود ندارد. به یکی از روش های ذیل هزینه ثبت نام خود را پرداخت نمایید:
* مراجعه به يكي از شعب بانك قرض الحسنه رسالت در سرتاسر كشور و واريز بصورت نقدي
* مراجعه به يكي از دستگاه هاي خودپرداز بانكي متصل به شبكه شتاب و واريز بصورت كارت به كارت
* مراجعه به اينترنت بانك و واريز بصورت اينترنتي
* مراجعه به یکی از نرم افزارهای پرداخت اینترنتی مانند تاپ، آپ، پات، سکه و... و واريز بصورت اينترنتي
* شماره حساب : 6840349 / بانک قرض الحسنه رسالت / بنام سید حسام الدین ایوبی (دبیر اجرایی همایش)
* شماره کارت: 8416-6629-7210-5041 / بانک قرض الحسنه رسالت / بنام سید حسام الدین ایوبی (دبیر اجرایی همایش)
5) هزینه های ثبت نام به شرح ذیل است:
* دانشجویان برای مقاله اول 200.000 تومان و مقاله های بعدی 150.000 تومان
* سایر پژوهشگران برای مقاله اول 220.000 تومان و مقاله های بعدی 150.000 تومان
* گواهینامه عضویت در کمیته علمی به همراه CD مجموعه مقالات 50.000 تومان
* گواهینامه عضویت در کمیته داوران به همراه CD مجموعه مقالات 50.000 تومان
* گواهینامه حضور و شرکت در همایش به همراه CD مجموعه مقالات 50.000 تومان
* پژوهشگرانی که در دوره اول و دوم همایش شرکت کرده اند، هزینه مقاله اول و بیشتر هر کدام 150.000 تومان
6) بعد از پرداخت هزینه ها، تصویر فیش بانکی را حتما در پنل کاربری خود درسایت ثبت کنید.
7) تمامی اطلاعات خواسته شده را دقیق وارد کنید و از صحیح بودن آدرس پستی و کد پستی اطمینان پیدا کنید.
8) در هنگام ارسال مقاله، ارسال چکیده انگلیسی الزامی نیست.
9) هر گونه مشکل یا سوال خود را مستقیما با دبیر اجرایی (مهندس ایوبی) مطرح کنید.
(پاسخگویی 9 صبح تا 9 شب - تماس با شماره 09050244532)
علوم مدیریتی (کلیه گرایش ها) / علوم تربیتی (کلیه گرایش ها) / علوم روانشناسی (کلیه گرایش ها) / علوم اجتماعی (کلیه گرایش ها) / علوم آموزشی (کلیه گرایش ها) / علوم انسانی (کلیه گرایش ها) / علوم دینی و الهی (کلیه گرایش ها) / علوم فرهنگی (کلیه گرایش ها) / علوم اسلامی (کلیه گرایش ها) / علوم اخلاقی(کلیه گرایش ها) / مطالعات و آسیب های فرهنگی و اجتماعی / و کلیه رشته های مرتبط ...
پژوهشگران، اساتید و دانشجویان رشته های ذیل مقالات خود را برای دبیرخانه ارسال کنند
علوم مدیریتی (کلیه گرایش ها)
علوم فقه و حقوق (کلیه گرایش ها)
علوم تربیتی (کلیه گرایش ها)
علوم روانشناسی (کلیه گرایش ها)
علوم اجتماعی (کلیه گرایش ها)
علوم آموزشی (کلیه گرایش ها)
علوم انسانی (کلیه گرایش ها)
علوم دینی و الهی (کلیه گرایش ها)
علوم فرهنگی (کلیه گرایش ها)
علوم اسلامی (کلیه گرایش ها)
علوم اخلاقی(کلیه گرایش ها)
الهیات و معارف اسلامی (کلیه گرایش ها)
مطالعات و آسیب های فرهنگی و اجتماعی
و کلیه رشته های مرتبط